Khamis, 11 Ogos 2011

SELAMAT DATANG KE BLOGSPOT ZUL:)

ASSALAMUALAIKUM.ANNYONGHASEYO.HELLO.VANNAKKAM.NI HAo MA.
                                                               




 .actually,aku dah buat blog ni lame,tapi xde post pon.huhu.....s0,pada 12.8.2011,pukul 12.06 am,CFS IIUm nilai,maka terciptalah blog pertama aku.Want to know about myself??ok....i am juz ordinary guy who are lonely,kadang2 aku ni desperate gakss....haha....ade org cakap yg aku ni ensem.(hmm..x tawu la...judge by urself la....)tp pada aku,aku ni biase2 je....xde lah sehebat mane,aku ni macam manusia lain jugakss,,byk kekurangan la......kawan2 aku cakap aku ni seorang yang cukup perasan!!HMMM... yang tu memang aku tak nafikan lah....tapi seperasan-perasan aku ni,,aku tahu batas2 jugakss la...xde over2 sgt!!!(GEDIK)...sorry lah...itu bukan aku...aku adalah aku.hmm...pada pandangan aku gak,aku rasa aku ni seorang yg pemalu.serious aku ckp,,aku mmg pemalu!lebih2 lagi ngan orang yg aku xkenal n dak perempuan...serius malu dowh!somebody tolong aku bole?aku ni jugak seorang yg kurang keyakinan diri..aku tak percaya diri aku,apatah lagi nk percaya org lain.huhu,,,.tapi,,bila seseorang tu kenal aku ngan lebih mendalam,diorang tahu sifat sebenar aku ni... moralnya yg aku nk bgtawu kt sini,dOnt judge the books by its cover lah. jgn hanya menilai orang dari luaran sahaja.kenali dan selami perasaan dan sifat seseorang tu dengan sehabis mendalam,then,baru boleh tahu sifat sebenar seseorang tu.Lastly,segala kekurangan kat diri aku ni aku nk cuba perbaiki,aku nk cuba kikis sifat buruk dalam diri aku,aku nk cuba jadi yang terbaik dalam kalangan yang terbaik?cmne tu ek??huhu....INSYALLAH....oh ya! before i am forgot,aku nk g tawu kt korang gak,aku ni gila korea.aku kaki korea.aku hot fans korea,so,,sesape yg minat korea gakss,,jom jd best friend?nak?yang tak minat pon boleh be my friend,,sO,xkesah la...juz,,sesape yg xminat korea tu kene tahan lah ye.mungkin post2 kt blog aku ni byk berunsurkan KOrea,k-pop. K-pop,korea.huhu...jadi,,segala yang baik tu datang dari ALLAH,yang buruk tuh datang dari aku sendiri.kalu korang nk kenal aku ngan lebih mendalam lg boleh lah add aku kt fesbuk at childude93@yahoo.com   aku ni selalu gak online,,so bolehlah kiter chatting2.aku harap2 lah dapat ramai follower.semoge hari yang mendatang akan menjadi hari yang terbaik utk aku.tq


                                                                                                                                         salam perkenalan.
                                                                                                                                            Lots of love,
                                                                                                                                                 zul.

Tiada ulasan:

HAKCIPTA TERPELIHARA@2011.ALL RIGHT RESERVED by -MUHAMAD ZULFIKHRI-.