Selasa, 23 Ogos 2011

stress!!



Annyonghaseyo.salam.

nampak je tajuk entri kt atas,,mesti korang pikir aku stress kn???tapi kenyataannya memang aku tgh stress!!!!!this week merupekn satu minggu yg memang2 begitu STRESS bagi aku!!!huwargghhh!!!!memandangkan aku duduk kt asasi U ni,,mcm2 assignment perlu diselesaikan sebelum cuti hari raya. minggu ni lah kena buat syafawi test arab.minggu ni jugaklah ade kuiz history,minggu ni jugaklah aku kene hafal surah al-furqan,,17 ayat tu....kuiz history ngn syafawi arab dah lepas,,tinggal surah al-furqan sahaje perlu diselesaikan.setakat ni aku dah tasmik 8 ayat..means,,lagi 9 ayat kene bace....dan ianya perlu diselesaikan sebelum cuti raya. dimana cuti raya akan menjelma dalam masa lebih kurang 2 hari lagi??mampukah aku menghabiskan bacaan surah aku???aku harap bolehlah.doakan aku......:(((
Mood:STRESS kot+xcited  nk raye.hmm..cmne tuh?[o_o]

Tiada ulasan:

HAKCIPTA TERPELIHARA@2011.ALL RIGHT RESERVED by -MUHAMAD ZULFIKHRI-.