Isnin, 2 Januari 2012

TAHUN BARU.DUNIA BARU.AZAM BARU.

Assalamualaikum....
u ollzz....
annyyonghaseyo....
ZULFIKHRI imnida.....

lame sudah aku tak update blog aku nih.....maklumlah org berkerjaya nampaknya....hikhikhik..
selama aku tak update blog ni..selama ni lah aku BZ memanjang taw!
aku mmg xde mase lngsung..
kuar keje pagi,balik malam,
so selama sebulan aku bekerja ni mmg xnmpk matahari langsong!(leh caye ke?)ekeke
sO,skrg kulit aku semakin putih...
ahahaha..



ok lah...
berbalik kepada topik,,
aku nk wish kt semua yg mengenali aku sepanjang tahun ini dan tahun2 yg lepas
HAPPY NEW YEAR!!!semoga terus sukses dan maju!!!!!!
apa azam korangs semua ha????
harap korang yg mengenali aku ni takkan melupakan aku sampai bebila..



korang sambut new year aritu kt mane??
best tak??
mesti best kn dapat tengok bunga api,,,
aku jer yg kesian..
terhegeh-hegeh bekerja mase new year aritu..
xdpt tgk bunga api taw!!
sedeyh...:(..
huhu...
xpe lah..
hahaha...


nway korangs,,,,,take care and semoga dapat memenuhi azam korang tahun ni ye...adios!!!

1 ulasan:

NJihe.am berkata...

Salam singgah, jemput segmen: novel diagnosis, header, topup,
vector art, tudung bawal untuk dimenangi..
http://studioous.blogspot.com/2015/02/1st-segmen-kerjaya-blogger-ipt-by.html

HAKCIPTA TERPELIHARA@2011.ALL RIGHT RESERVED by -MUHAMAD ZULFIKHRI-.