Isnin, 29 Ogos 2011

yeayy!!!raye.raye.raye.

assalamualaikum...annyonghaseyo.

Dikesempatan ni...aku nk memohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki kepada sesiapa yg mengenali diri aku ni.. .aku ingin juga meminta maaf kepada rakan2 blogger aku,,dimana sepanjang aku berblogging,,aku ade tertaip perkataan yg mengguriskan hati korang...ok??thats all...aku pon dah penat ni....nk tito. nothink special pon..juz short entri this time.:) aku ingin berpesan kt korang-korang semua,,,smbutlah hari raye ngan ceria...jgn sedeyh2...kita perlu meraikan hari kemenangan kite setelah sebulan menahan nafsu.:))

thatz all.thankss.. kamsahamnida.

ANNYONG:)))

1 ulasan:

Zubair Mustafa berkata...

yelah zul...
bile beraya ni jgn nak korea sangat..
ingat2 budaya melayu tu...

slmt hri raya ...

HAKCIPTA TERPELIHARA@2011.ALL RIGHT RESERVED by -MUHAMAD ZULFIKHRI-.