Selasa, 6 September 2011

POST RAYE:))

annyonghaseyo. semua..

apa khabar semua??? sehat tak dari beraye tu???hamboi22..raya sakan noh!!!!huhu...  I dah lame tak update blog ni..bukannye ape,, I ni kan org bz...bz beraye..hehe..so, entri kali ni I nak post gambar2 raya I tahun ni....

~start scroll ke bawah eh [^_^]



kalo korang nak tawu,,ni lah semua ahli keluarga aku.


                                           peace!pagi raye kt umah makcik aku.first snap! :)



makan kuih tart! saje je nak menunjuk..hehe..*budak muke blur yg kt blakang aku tu anak buah aku :)

orang bergambar,dier pon nk bergambar!!haihh..PEACEE cket! :)


2nd snap! muke dye tetap blur... LOL's.. :)) haha


hehe..jangan pikir ni makwe aku ye!!!ni semua cousin2 aku...untunglahh diorg dapat sepupu yang boleh tahan kacak!!!hahaha:p juz joking.

hah!yang ni pulak sepupu lelaki aku!!1 macho tak kami!!!:))

beraya rumah pakcik2 dan makcik2...dpt mkn satay!!terbaekkk!!! :))

self-pic raye..!!ommo!!!haha

yang ni pulak time raye ke dua:) raye umah pakcik kat banting.DAEBAK!

Again,wif sepupu:)

i think thatz oll la for raye aku taon ni....malas nk upload byk2,,:)) aku beraya taon ni penuh dgn kesederhanaan,,tetapi tetap meriah disamping keluarga,,sepupu,makcikpakcik dan sahabat handai yang tercinta....thanks olzz kerana telah menceriakan raya aku pada taon ni... semoga kite bertemu lagi di lebaran akan dtg :)

ANNYONG! [^-^]

mood: mood raye masih tak habis lagi walaupun raye dah nak habis ni..cmne???hehe





2 ulasan:

Nazathul Aqlini berkata...

comel :)

Lutfi Azmi berkata...

nice ~

http://iium-blogger.blogspot.com/2011/09/chosen-video-made-by-malaysians.html

HAKCIPTA TERPELIHARA@2011.ALL RIGHT RESERVED by -MUHAMAD ZULFIKHRI-.