Selasa, 4 Oktober 2011

kenangan di CFS iium...

assalamualaikum..annyonghaseyo.hello!!

  Lame dah aku tak update blog aku ni...dah sebulan lebih aku agak!!bukannye aku malas,,tapi busy lah...baru lepas abih final exam utk sem 1 aku...ni tgh cuti lah ni,,baru ade masa mengupdate blog:)apa khabar blog? apa khabar kwn2 blogger? rindu aku tak??ecece...jangan merindui daku lah :P.. phffuhh(tiup)...bknnye ape..nk tiup habuk2 yg dah melekat dlm blog aku ni..bersawang dah..hehe.

  OK! back to the story,,berbalik kepada topik kt atas tuh,,aku nk story2 skit lah pasal kenangan aku kt CFS IIUM nilai. aku telah menetap disana lebih kurang 4 bulan lebih. sepanjang tempoh itu lah,,aku telah banyak belajar mengenai erti sebuah persahabatan, berdikari dan prihatin terhadap diri sendiri malah org lain jua.cehh....

kini,,kampus CFS IIUM nilai hanya tinggal kenangan sebab lepas ni aku dah tak akan jejakkan kaki kt nilai lagi dah,,ktorg akan pindah kt kampus PJ,ala..yg dkt ngn UM tuh......kampus nilai dah nk tutup!hmmm...aku akan merindui saat gembira,sedih,riang,stress aku semasa di nilai.dan even aku akan merindui kwn2 aku sbb cuti sem ni 3 bulan!! OMG!! lame nye...tapi itulah hakikatnya.....and lagi satu,,ada kwn2 aku yg same kos ngan aku nk tukar kos lain plak utk sem dpn.,,huhu...gud luck lah utk korang.jgn lupekan aku sudeh!!!

ok lah,tapi menulis dgn panjang,,aku nk share gmbr2 kenangan yg sempat di SNAP oleh 'paparazi' dan 'photographer' yg tak bertauliah pon!!haha... start SCROLL ke bawah :))


ni kawan dormmate aku semasa taaruf week sampailah kt nilai.namanya sofhi :)


yang ini suasana semasa taaruf week kt pj..time ni cultural night event :)


ni gmbr first snap aku semasa aku dtg kt kampus nilai.time ni ktorg wat campus tour :)

ni gmbar dormmate aku gak. name die AQIL BIN SELAMAT.*sorry gmbr x jelas


aku snap gmbr ni time aku bosan kt dlm dorm...kalo xsuke teros scroll ke bwh..lalala

ni gmbr aku ngan dormmate aku.yang baju merah tu name dier AIZAT,yang hijau tu NIZAM.gmbr ini telah di snap kt bilik TV :)

owh,,yg baju oren tu tertinggal...yang berbaju oren tu name dier AZZUBAIR.tapi ktorg panggil dier YB,,sebab dier bercite2 nk jadi PM gantikan Najib.

time ni pon semasa aku boring.yang  baju putih buat peace kt blkg aku tu nama dier fitri.

inilah rupenya kelas aku dan dak2 pompuan yg agak sporting gak ar. *curik2 tngkp mase lecturer mengajar haha

yg ni classmate perempuan aku,nama dier shazwani.panggil shaz je :)

ni gmbr dak2 pompuan klas aku lg..time ni ktorg nak buat video merdeka :)

masih di event yang same,,ni kwn aku name nye opie(pki songkok) ngan wan.

cheerz at dataran nilai :)

usrah :) haha







dari kiri opie,haziq, fathiah,kay


ni fitry,kwn dormmate aku. gmbr disnap kt dataran nilai :)

pemandangan kt iium nilai campus


study ke?haha..time ni gler study utk kuiz soca(sociology)

ni namanya aiman.tapi panggil michael..haha.dia bkn dormmate aku tapi study sesame jer..

gambar ini disnap semasa event english campaign kt kampus CFS iium PJ :)


ini classmate aku,nama dier megat.haha

dari kiri aku,ejadd,ngan said

on way pulang ke dorm lepas habis klas :)

ni zubair.gambar di snap semasa kt dataran nilai *sorry gmbr blur

pose sexy yaw! dari kiri nizam,zubair,aiman,megat ngan aizat

aku ngan megat kt dataran nilai:)

ambik angin kt dataran nilai di malam hari*kalo xske teros scroll ke bwh

gmbr di snap semasa jamuan akhir sem. dari kri aku,aqil,ejadd

snap ke2 yg menjadi- jadi

di event yang sama..dari kri daniel,arm,nizam,opie ngan wan :) diorg sume classmate aku.

hah!yang ni koperal yusup al bakri! :)haha

nama dia nizam.

wan ngan opie

yeahh!! dari kiri kay,haziq,my lecturer MISS DAYANA(pki baju ungu),ejadd and aqil

my study room..:)

time ni ktorg study utk last paper final exam,HISTORY...bersepah-sepah.haha

ni locker aku..kecik jer kan :( haha


bilik b1-3-5 ROCK!!! di snap semasa hari terakhir di nilai.



dormmate aku..dari kiri opie,shahir,zubair,nizam ngan apis.

beginilah gambar katil setelah dikemas,, bilik kelihatan lenggang.time ni dah nak balik dah pon...

keadaan bilik yang lenggang...

owh,,gmbr ni di snap semasa aku baru lepas gunting rambut kt seremban...dah lame dah..

jamuan kecil-kecilan antara dormmates,,,,

FINALLY...PEACE YO!! bye....


sekian..itulah antara koleksi2 gmbr semasa aku di nilai.byk lg sebenarnya,,tapi malas nk upload,,internet lembap!!haha....utk kawan2 aku,,,cuti sem ni pandai2 lah jaga diri....ok!!bye.

                                                                                                                  mood:takut result final hampeh :(

Tiada ulasan:

HAKCIPTA TERPELIHARA@2011.ALL RIGHT RESERVED by -MUHAMAD ZULFIKHRI-.